Een kader voor het beheer van IT-diensten dat het belang benadrukt van het afstemmen van IT-diensten op de behoeften van het bedrijf.
Krupto Connect
KruptoConnect
Stroomlijnt IT-servicemanagement
KruptoConnect kan een waardevolle aanwinst zijn voor bedrijven om hen te helpen veranderingen in mensen, processen en technologie snel op te pakken. Door de best practices van KruptoConnect te gebruiken, kunnen bedrijven hun IT-services gestructureerd beheren, wat kan leiden tot meer efficiëntie, minder downtime en een grotere klanttevredenheid.
MCH biedt zelfbedieningshulpmiddelen waarmee gebruikers zelf problemen kunnen oplossen en oplossen, waardoor de werkdruk op IT-teams afneemt. Met IT Service Desk-software kunnen bedrijven hun IT-dienstverlening verbeteren en de klantervaring verbeteren door snelle en effectieve oplossingen te bieden voor IT-problemen.
Belangrijkste kenmerken
- Omnichannel-ondersteuning kan organisaties ook helpen hun IT-tools te consolideren, wat leidt tot aanzienlijke kostenbesparingen.
- Teamleden in staat stellen incidenten te melden of de selfservicetools vanaf meerdere plaatsen te gebruiken
- Stroomlijnt IT-ondersteuning met ingebouwde automatiseringen en workflows
Wat KruptoConnect biedt
Verbeterde productiviteit en kortere wachttijden dankzij geautomatiseerde IT-workflows.
Incident Management
Incidenten bijhouden, effectief prioriteiten stellen en eerdere oplossingen gebruiken om incidenten sneller op te lossen. Incidentbeheer is volledig aanpasbaar. Samen met automatiseringen en workflowtools zijn agenten efficiënter en helpen ze incidenten sneller op te lossen.
Probleembeheer
Proactief situaties onder controle krijgen voordat ze de bedrijfsvoering verstoren. Detecteer, log en onderzoek om de hoofdoorzaak van problemen te vinden. Probleemlogboeken, vastgelegde oplossingen en gedefinieerde workarounds zorgen voor een snelle oplossing van vergelijkbare problemen die zich in de toekomst kunnen voordoen.
Veranderingsbeheer
Plan en plan wijzigingen om risico’s te minimaliseren en verstoringen voor de organisatie te beperken. Volg elke stap van de geplande verandering met behulp van een uitgebreide set visuele hulpmiddelen.
Servicecatalogus
Publiceer een compleet overzicht van alle IT-services terwijl je de levering versnelt en de operationele kosten verlaagt. Automatiseer workflows en processen, waardoor de tevredenheid en efficiëntie van gebruikers toeneemt.
Vermogensbeheer
Beheer hardware en software om bedrijfsmiddelen te beschermen en bij te houden en zorg ervoor dat je niet wordt gestraft of te veel uitgeeft aan softwarelicenties.
Productiviteit
Verbazingwekkende tools om de productiviteit van je bedrijfsprocessen en Engineers te verbeteren. Wijzig uw bedrijfsprocessen in realtime en beheer uw processen effectief met tools zoals:
- Routeerregels
- AI-routeringsregels
- Beheer van werkstromen
- Automatiseringen
- Reactietijd en oplostijd
Het dashboard
Raad nooit hoe goed je teams presteren. Het gebruiksvriendelijke dashboard gebruikt kleurgecodeerde metingen om ondersteunende leden en het management op de hoogte te houden van prestaties, efficiëntie en effectiviteit. Bewaak de respons- en oplossingspercentages van je SLA’s of houd bij hoeveel incidenten er zijn opgelost via de selfserviceportal met onze robuuste dashboards.
KruptoConnect servicedesk software met omnichannel ondersteuning kan organisaties ook helpen hun IT-tools te consolideren, wat resulteert in aanzienlijke kostenbesparingen. Door een gecentraliseerd platform te bieden dat integreert met andere IT-systemen, zoals activabeheer en wijzigingsbeheer, kan de servicedesk IT-activiteiten stroomlijnen en de behoefte aan meerdere tools verminderen.
Oplossingen voor de toekomst ontwikkelen
Onze in-house softwareoplossingen zijn het resultaat van onze jarenlange ervaring met terugkerende uitdagingen in onze markt. Wij vernieuwen onze producten voortdurend om te voldoen aan de innovatieve normen van vandaag.